[ Pobierz całość w formacie PDF ]

Jose Silva

DWUDNIOWE ULTRA  SEMINARIUM

na temat zaawansowanej samokontroli umysłu

 

Podręcznik dla uczestników

Tłumaczenie: Katarzyna Straszewska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spis treści

1.              Program kursu              

2.              Badania i koncepcje             

3.              Historia             

4.              Standardowe ćwiczenia rozluźniające             

5.              Technika kciuka na czole             

6.              Glosariusz             

7.              Techniki typu formuła             

8.              Wskazówki dla orientologa             

9.              Holistyczne techniki uzdrawiania             

10.              Eksperyment z pomidorami             

11.              Badania nad efektami pól elektrycznych             

12.              Propozycja przedsięwzięcia             

 

PROGRAM KURSU - ZAJĘCIA SOBOTNIE,

 

I. ZAGAJENIE ł POWITANIE

 

Ćwiczenia umysłowe.

 

A) Objaśnienie używanych terminów.

 

1.              Świadomość2.                 zewnętrzna.   Świadomość3.                 wewnętrzna.   Nieświadomość4.              .   Jesteśmy w   stanie   świadomie  funkcjonować5.                 na   głębszych   poziomach   umysłu,   o   ile nauczyliśmy    się    tego    i    zmieniliśmy     "podświadomość6.              ”    w    "świadomość7.              wewnętrzną".

8.              Psychoorientacja - sterowanie umysłem.

9.              Mózg: komputer biologiczny, który można programować10.              . Inteligencji biologicznej nie można programować11.              , natomiast inteligencje ludzką - można.  Mózg może reagować12.              automatycznie, półautomatycznie, można nim również sterować13.              "ręcznie".

14.              Umysł; zdolność15.              inteligencji ludzkiej do dostrajania się do mózgu.

16.              Inteligencja ludzka: w teologii znana pod mianem duszy lub ducha. Dusza lub duch = inteligencja ludzka.

17.              Wymiar subiektywny; siedziba ludzkiej inteligencji; odpowiada mu częstotliwość18.              fal mózgowych równa 10 Hz.

19.              Wymiar obiektywno-subiektywny: siedziba inteligencji biologicznej; odpowiada mu częstotliwość20.              5  Hz.  W danym czasie świadomość21.                może funkcjonować22.              tylko w jednym wymiarze- Gdy używasz wzroku w sposób bezpośredni, innych zmysłów używasz pośrednio. W danym czasie bezpośrednio można używać23.              tylko jednego zmysłu. Dziewięć24.              dziesiąt procent ludzi w naturalny sposób nauczyło się używać25.              zmysłów   obiektywnych.   Tylko   dziesięć26.                 procent ludzi w naturalny  sposób opanowało wykorzystywanie zmysłów subiektywnych. Wszystko co tworzymy musi być27.              najpierw stworzone w wymiarze subiektywnym. Metoda Samokontroli Umysłu uczy Łudzi funkcjonowania w wymiarze subiektywnym i świadomego używania zmysłów subiektywnych.

28.              Programowanie: Jest to zmienianie stanu materii. Zmień stan materii nieożywionej, a pozostanie ona w tym zmienionym stanie. Zmień stan materii ożywionej, a w tym zmienionym stanie będzie kontynuowała wzrost.

29.              Z psychicznego  punktu  widzenia,  z punktu  widzenia jasnowidza,  przyszłość30.              znajduje  się  po  lewej  stronie.  Z obiektywnego,  fizycznego punktu  widzenia przyszłość31.              jest przed nami, zaś przeszłość32.              za nami. W wymiarze subiektywnym możemy   wyprzedzić33.                 sami   siebie  i  zaplanować34.                 swoją  przyszłość35.                 w   sposób subiektywny tak, by świat fizyczny mógł dostosować36.              się do niej.

37.              Czysta energia duchowa: jest to siła spoistości i przylegania, która utrzymuje zwartość38.                 materii.   Energia   duchowa   występuje   tak   w   mikrokosmosie,   jak i w makrokosmosie.

39.              Wiedza:   są   to   zgromadzone   informacje   wykorzystywane   do   rozwiązywania problemów. Wiedzę należy wykorzystywać40.              w sposób prawidłowy. Prawidłowe wykorzystywanie wiedzy polega na rozwiązywaniu problemów. Jesteśmy na rej planecie wyłącznie po to. Niestety, jedynie 10% ludzkości wie o istnieniu metody rozwiązywania problemów, toteż większość41.              ludzi zamiast rozwiązywać42.              problemy - stwarza je. Zostaliśmy stworzeni na obraz naszego Stwórcy nie w sensie fizycznym, gdyż każdy z nas wygląda inaczej. Jesteśmy tacy jak nasz Stwórca w sensie naszych możliwości mentalnych, w sensie tego, co potrafimy zrobić43.              . Im więcej problemów rozwiązujemy, tym bardziej upodabniamy się do naszego Stwórcy. Wszystko - dalekie czy bliskie - reaguje na nasze myśli. Na rzeczy bliskie wpływa energia subiektywna i obiektywna, a na dalekie - tylko subiektywna. Z powodu swojej ignorancji ranimy nawet łych, których kochamy.

 

 

44.              Psychokineza: stosowanie energii obiektywnej i subiektywnej do programowania

45.              materii.

46.              Telekineza: stosowanie energii subiektywnej w celu programowania na odległość47.              . Gdy skupiamy się chcąc wesprzeć48.              tworzenie możemy oddziaływać49.              na materię znajdującą się tak blisko, jak i daleko.

 

B) Aura człowieka

 

              Otawa światła - 7 kolorów.

              Oktawa muzyczna - 7 nut.

              Oktawa tygodnia - 7 dni.

              Oktawa cykli anabolicznych wynosi 7.

              Oktawa cykli katabolicznych wynosi 7.

 

C)Wymiar duchowy - subiektywny, niefizyczny

 

1.              Pragnienie, czyli mechanizm dostrajający.

2.              Przekonanie, czyli przyczyna dostrajania się.

3.              Oczekiwanie, czyli realizacja przyczyny.

4.              Miłość5.              , czyli harmonia zestrajania.

6.              Wiara, czyli pragnienie, przekonanie i oczekiwanie wyników zestrojenia.

 

D) Cztery    warunki    lub   stany   mentalne,   idealne   dla   programowania,    uzdrawiania

i rozwiązywania problemów i utrzymywania otwartego umysłu dla przenoszenia myśli;

 

l. Tworzenie stanu dezorientacji

              Należy  opowiedzieć              jakąś  historię  o  mieszanej  treści  np,   opowiadaj o koniach, a następnie włącz do opowiadania coś o koniach mających rogi. Osoba znajdująca się w sianie dezorientacji jest bardzo podatna na typ programowaniu polegający na przenoszeniu myśli.

              Należy powiedzieć              pacjentowi, by nie zadawał pytań dopóki nie skończymy opowiadać              .

              Osoba uzdrawiająca wchodzi na poziom alfa. Bezpośrednio przed sobą wizualizuje scenkę przedstawiającą pacjenta z jego problemem. Po lewej stronie  wyobraża sobie  -  stosując  metodę używaną do rozwiązywania problemów - jak rozpoczyna się proces naprawy. Dalej w lewą stronę wyobraża sobie pacjenta w doskonałym zdrowiu.

              Tym, którzy w domu lub pracy przebywają w środowisku prowadzącym do dezorientacji lub do innych stanów podatności na programowanie należy poradzić              , by  unikali  długotrwałego  przebywania  w  takich  warunkach, w których ktoś mógłby zaprogramować              ich w sposób negatywny,

 

2. Stan oczekiwania.

              Należy mówić              do pacjenta tak, by stworzyć              punkt kulminacyjny, po nim zaś zrobić              przerwę i w przerwie tej dokonać              programowania.

              Inne kroki - podobne do tych, podejmowane w stanie dezorientacji.

3.Należy wyzwolić lub pobudzić mechanizm przeżycia.

              Stan przerażenia.

              Widok krwi.

              Uszkodzenie skóry.

              Podejmowane kroki są analogiczne do tych w stanie dezorientacji.

4.Należy obniżyć częstotliwość fal mózgowych pacjenta z 20 do H) Hz.

              Standardowe ć              wiczenia warunkujące.

 

 

E)Programowanie obiektywne i subiektywne.

1.Programować można zarówno inteligencje biologiczną, jak i ludzką tak obiektywnie, jak i subiektywnie.

              Do programowania obiektywnego stosujemy medycynę.

              Do programowania subiektywnego stosujemy modlitwę.

 

O godzinie 10:45 - przerwa nie dłuższa niż 20-30 min

 

F)Standardowe ćwiczenia warunkujące.

 

1.              Dla dorosłych powyżej 21 roku życia trening mentalny trwa 10 godzin.

2.              Dla młodzieży poniżej 21 roku życia czas treningu mentalnego wynosi pięć3.              godzin.

4.              Ćwiczący może słuchać5.              Taśmy Relaksacyjnej przez odpowiedni okres czasu, lecz

znacznie lepiej byłoby, gdyby ktoś, kto ukończył Kurs Samokontroli  Umysłu 

przeczytał mu to ćwiczenie.

6.              Czas w stanie alfa sumuje się, toteż należy rejestrować7.              ten czas.

8.            ...

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • xiaodongxi.keep.pl