[ Pobierz całość w formacie PDF ]

ARKUSZ INFORMACJI O POSTĘPACH DZIECKA SZEŚCIOLETNIEGO

 

Imię i Nazwisko dziecka………………………………………………

 

A.  Zachowanie dziecka w grupie

 

1.Udział w zabawach:

…………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………….

 

2.PodporzÄ…dkowanie siÄ™ regulaminowi:

……………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………

 

3.Stosunek  do obowiązków szkolnych:

……………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………

 

B. Wybrane właściwości  rozwoju indywidualnego

 

 

              1.Sprawność manualna:

 

a)     Odwzorowywanie podstawowych kształtów

(szlaczków, elementów liter):

             

              ……………………………………………………………………………

              ……………………………………………………………………………

 

b)    Kolorowanie obrazków, cechy rysunku dowolnego:

 

……………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………

c)     Tempo pracy manualnej:

……………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………

 

2.Aktywność Aktywność czasie zajęć:

…………………………………………………………………………….

 

 

3.Posługiwanie się mową:

 

a)     Opisywanie obrazka:

……………………………………………………………………………...

……………………………………………………………………………...

 

b)    Rozumienie treści opowiadań i wierszyków:

……………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………..

 

c)     Układanie historyjki obrazkowej z 3 i 4 obrazków:

……………………………………………………………………………...

……………………………………………………………………………...

 

 

C. Przyswajanie wybranych treści programowych

 

1.     Posługiwanie się nazwami pór roku, dni tygodnia:

            …………………………………………………………………………….

                ……………………………………………………………………………

2.     Rozpoznawanie i nazywanie cyfr:

  ………………………………………….…………………………………

  ………………………..….…….…………………….……………………

3.     Rozpoznawanie i stosowanie znaków +, -, =,

  ……………………………………………………………………………

  ………………………………………………………................................

4.     Rozpoznawanie i nazywanie liter:

  ……………………………………………………………………………

  ………………………………………. ………………………………….

5.     Analiza i synteza wyrazów:

  ……………………………………………………………………………

  ……………………………………………………………………………

6.     Układanie wyrazów i zdań z rozsypanki literowej:

  ……………………………………………………………………………

  ……………………………………………….……...................................

7.     Czytanie:

  ……………………………………………………....................................

             ……………………………………………………………………………

 

 

 

Wychowawca:

…………………………………

 

KARTA OBSERWACJI DZIECKA

 

Dzieci sześcioletnie

 

Imię i nazwisko dziecka: …………………………………………………………………

 

 

S

A

M

O

D

Z

I

E

L

N

O

Åš

Ć

 

L.p

Wybrane umiejętności

I

Półrocze

II

Półrocze

 

Tak

Nie

Tak

Nie

1

Dziecko je samodzielnie.

 

 

 

 

2

Jest całkowicie samodzielne w toalecie.

 

 

 

 

3

Myje siÄ™ samodzielnie.

 

 

 

 

4

Samodzielnie myje zęby.

 

 

 

 

5

Potrafi pracować samodzielnie w grupie.

 

 

 

 

6

Pomaga w pracach porzÄ…dkowych.

 

 

 

 

7

Potrafi korzystać z gier i zabaw dydaktycznych.

 

 

 

 

S   R

  P   U

  R   C

  A   H

  W  O

  N  W

  O  A

  Ś

  Ć

 

Wybrane umiejętności

 

 

 

... [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • xiaodongxi.keep.pl