[ Pobierz całość w formacie PDF ]
ARKUSZ INFORMACJI O POSTĘPACH DZIECKA SZEŚCIOLETNIEGO
Â
Imię i Nazwisko dziecka………………………………………………
Â
A. Zachowanie dziecka w grupie
Â
1.Udział w zabawach:
…………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………….
Â
2.PodporzÄ…dkowanie siÄ™ regulaminowi:
……………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………
Â
3.Stosunek do obowiązków szkolnych:
……………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………
Â
B. Wybrane właściwości rozwoju indywidualnego
Â
Â
             1.Sprawność manualna:
Â
a)    Odwzorowywanie podstawowych kształtów
(szlaczków, elementów liter):
            Â
             ……………………………………………………………………………
             ……………………………………………………………………………
Â
b)   Kolorowanie obrazków, cechy rysunku dowolnego:
Â
……………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………
c)Â Â Â Â Tempo pracy manualnej:
……………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………
Â
2.Aktywność Aktywność czasie zajęć:
…………………………………………………………………………….
Â
Â
3.Posługiwanie się mową:
Â
a)Â Â Â Â Opisywanie obrazka:
……………………………………………………………………………...
……………………………………………………………………………...
Â
b)   Rozumienie treści opowiadań i wierszyków:
……………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………..
Â
c)    Układanie historyjki obrazkowej z 3 i 4 obrazków:
……………………………………………………………………………...
……………………………………………………………………………...
Â
Â
C. Przyswajanie wybranych treści programowych
Â
1.    Posługiwanie się nazwami pór roku, dni tygodnia:
           …………………………………………………………………………….
              ……………………………………………………………………………
2.    Rozpoznawanie i nazywanie cyfr:
 ………………………………………….…………………………………
 ………………………..….…….…………………….……………………
3.    Rozpoznawanie i stosowanie znaków +, -, =,
 ……………………………………………………………………………
 ………………………………………………………................................
4.    Rozpoznawanie i nazywanie liter:
 ……………………………………………………………………………
 ………………………………………. ………………………………….
5.    Analiza i synteza wyrazów:
 ……………………………………………………………………………
 ……………………………………………………………………………
6.    Układanie wyrazów i zdań z rozsypanki literowej:
 ……………………………………………………………………………
 ……………………………………………….……...................................
7.    Czytanie:
 ……………………………………………………....................................
            ……………………………………………………………………………
Â
Â
Â
Wychowawca:
…………………………………
Â
KARTA OBSERWACJI DZIECKA
Â
Dzieci sześcioletnie
Â
Imię i nazwisko dziecka: …………………………………………………………………
Â
Â
S
A
M
O
D
Z
I
E
L
N
O
Åš
Ć
Â
L.p
Wybrane umiejętności
I
Półrocze
II
Półrocze
Â
Tak
Nie
Tak
Nie
1
Dziecko je samodzielnie.
Â
Â
Â
Â
2
Jest całkowicie samodzielne w toalecie.
Â
Â
Â
Â
3
Myje siÄ™ samodzielnie.
Â
Â
Â
Â
4
Samodzielnie myje zęby.
Â
Â
Â
Â
5
Potrafi pracować samodzielnie w grupie.
Â
Â
Â
Â
6
Pomaga w pracach porzÄ…dkowych.
Â
Â
Â
Â
7
Potrafi korzystać z gier i zabaw dydaktycznych.
Â
Â
Â
Â
SÂ Â R
 P  U
 R  C
 A  H
 W O
 N W
 O A
 Ś
 Ć
Â
Wybrane umiejętności
Â
Â
Â
... [ Pobierz całość w formacie PDF ]Tematy
- Strona pocz±tkowa
- § Matuszewska Ewa - LIDER Górskim szlakiem Andrzeja Zawady, Ebooki górskie
- (02) Adam i Ewa w raju czyli o herbie miejskim Bełchatowa w latach 1737 - 1997 (M. Adamczewski i A. Kupski)
- (016) Barbara Gordon - Filizanka czarnej kawy, Ewa wzywa 07
- (069) Waldemar Kurzejewski - Turysta z Durbanu, Ewa wzywa 07
- Ściąga szkoła podstawowa Kościelnicka-Siemek Ewa, Podręczniki, lektury
- (045) Maciej Z. Bordowicz - Toccata, Ewa wzywa 07
- (140) Zofia Krajewska Szukalska, Ewa wzywa 07
- [060318] Ewa Banach - Odporno emocjonalna, PSYCHOLOGIA
- Śmiechasy dyrdymasy część 1 - Ewa Lauda, 27
- Ściąga 4 Kościelnicka-Siemek Ewa, Podręczniki, lektury
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- strefamiszcza.htw.pl